Subscribe Twitter

Wednesday 30 March 2011

0
Komen

Kesian Wardina, Cakap Benda Elok Pun Dituduh Macam-Macam


Kesiannya jadi Wardina. Selepas Wardina mengeluarkan kenyataan “artis tak boleh jadi idola”, dia telah dilemparkan dengan pelbagai tuduhan. Susah juga rupanya bila kita bercakap sesuatu yang betul. Ramai yang tak puas hati dengan kebenaran.

Tapi ayat paling best yang dilemparkan oleh Wardina ialah ayat “artis berimej bersih tak diberikan ruang di media”. Tapi  semenjak dua ini media semakin open terutama sejak artis-artis mainstream seperti Irma Hasmie dah bertudung. Banyak jugak suratkhabar yang jadikan Irma cover depan untuk suratkhabar masing-masing. Satu peningkatan yang baik
Saya tahu pelbagai andaian dan persepsi orang ramai berikan tentang diri saya sebelum ini tetapi lebih elok mereka mengenali diri saya terlebih dulu. Anda perlu mengenali seseorang itu sebelum menghakiminya. Saya juga berharap semua pihak memberikan ruang kepada artis untuk mengajak orang ramai ke arah kebaikan. Ini kerana saya perhatikan artis yang berimej bersih sukar untuk mendapat perhatian di media



semoga Kak Wardina tabah menghadapi dugaan ini. Dan untuk pengetahuan anda, Wardina ada buat usrah mingguan. Kalau sesiapa berminat nak join sila ke laman web Facebook Wardina Safiyyah OfficialPage atau emel wardina.dina@gmail.com.



0 comments: