Subscribe Twitter

Friday 22 April 2011

2
Komen

Cik Smile Yang Suka Smile


hadoi..susah betul nak post entry nie..tak tau nape..asyik loading je bila aku klik new post.. nak kata line busy mustahil la sbb kalau aku bukak menda lain ley pulak! penin la pale aku nie... 
okey! hari ni aku nak bagi adiah kat seorang pollower aku yang ke seratus.. aku nie tk suka angka zero nie tp kena jugak pilih yg ke seratus kerana angka tu mnunjukkan ade kemajuan dlm diri aku dalam dunia blogging nie.. bukan senang sebenarnya nak jd seorang bloger nie.. ayat kena best nk tarik minat korang2 utk membaca entry2 dalam blog. bukan senang nak tarik minat pembaca kan? lagi2 plak bloger mcm aku nie ha.. tk pandai buat ayat.. main hentam je.. last2 jadik nasik kerabu..hehe.


kembali kepada tujuan asal entry ini ditulis... utk mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua korang2 yg sudi pollow blog ckpayung yg tk seberapa nie.. aku sgt hargai korang2 dn aku sentiasa mgharapkan sokongan korang2 semua..aku ni blogger baru so mmg perlu korang2 semua okey!

aku nak je bg adiah kat semua.. tp aku betul2 tk sempat.. adiah pun tk de la ape sngt.. aku tk mampu nak buat lebih or bg lebih sbb aku tk pro dlm dunia it nie.. kena improve diri lg la lepas nie.. i.allah i will...

okey pollower aku yg ke 100 nie nama pemesnya Cik Smile.. tk tau la cam ne nama tersebut tercipta agakanye die suka smile kot.. bagus amalan smile tu tp kalau duk sorang2 jgn smile2 tau.. heehee

kata2 azimat blog cik smile nie adalah "sometimes i'm sharing for something new"  wa... hebat tak?? cik smile nak sharing ngan kite sesuatu yang baru yg tk pernah kite tau..bagus la tu kan..dpt gak tmbahkan pngetahuan kite..
 caiyok cik smile!!  cik smile ni sorang gadis yang masih lg menuntut di salah sebuah pusat pngajian di peneng.. maybe uitm or usm kot.. kwn2 aku ramai kat sane.. hehe nnt ckpayung dtg sane ckpayung blanje cik smile ye.. hehe

blog cik smile ni brlatarkan wane merah.. theme die lak ade tapak kaki dinasour.. hahha.. dinasour yang cute..  picture profile cik smile ni sngt cute dan comel.. sesuai dgn bckground blog nye.. ni ha pict profile cik smile kite.. jeng.. jeng..jeng...
lady bird yg cute mcm memey



blog cik smile nie kemas je takde pun serabut mabai mcm blog aku ni ha.. hari tu my engineer (pce) da santek kan.. aku lak gatai2 gi edit sane sini so da tk kemas dah.. sedih kowt...  setakat ni cik smile da ada lebih daripada 400 pollower. tahniah cik smile! aku jugak la masih tk smpai 200.. tp aku sngt hargai yg mana ada!! hehe
blog cik smile pun ringan je..nk berat pun nak loading... da smpai ke blog cik smile nie rasa semagt je..ye la bertemakan wane merah kan.. gagah lak rasa diri ini..hehe.. lady bird tu pun wane merah.. agaknye cik smile ni suke wane merah kowt.. erm....



okey adiah yg tk seberapa aku nk bg kat cik smile adalah..







nie je yang termampu.. ckpayung harap cik smile sudi terima..nnt letak dlm blog tau..hehe..ckpayung mtk maaf adiah mcm nie je tp ckpayung sgt mghargai cik smile sbagai sahabat dan pollower ckpayung. okey!

2 comments:

Anonymous said...

waaa terharu gila ada entry pasal CikSmile.. sangat2 berterima kasih.. tambah siap dapat pix versi CikSmile lagi... jasa anda amat d'hargai sangat2.. jangan lupa datang singgah umah CikSmile pulak yee.. simple jer,, takde semeriah CikPayung punya entry.. 6_^ harap suka yee.. moga kita jadi member baik dunia blogger ey~~ :)

cik payung umbrella said...

hehehe.. sama2 kasih cs.. adiah tk seberapa pun..tu je yg trmampu.. harap cs suka la ye.. ckpyung mmg selalu snggah kat blog cs pun.. blog yg kemas dn cntik.. kite mmg blh jd bff okey!