Subscribe Twitter

Saturday 23 April 2011

3
Komen

JIWA KACAU 1ST ANNIVERSARY GIVEAWAY (STICKY)

 Hapy Birthday to you.. Hapy Birthday to you.. Hapy Birthday to blog Jiwa Kacau.. Hapy Birthday to you....
Sape pemilik blog jiwa kacau nie?? hebat sangat ke beliau?? cam bagus sgt je kan??
nak tau sape beliau tu?? meh baca lagi..


hehe jiwa kacau ni sebenarnya seorang blogger yang buat satu cntes besh!! rajin tol aku join cntes kan? tp menang nye tidakk!! sedih tol la. tp tk pe yng pnting aku cube.,mana tau ade jugak rezeki aku.. aku tau pasal giveaway ni dari seorang kwn blogger aku yg sememangnya baik. iaitu sy@f.. 

nama aku dah ditag dlm cntest yang syaf sertai nie..aku pun turut bertminat nak join.. terima kasih ye tag cp..

Blog incik blur nie wane merah..bnyak iklan2 dlm blog beliau..dan blog beliau jugak pjg ke bawah.. heehe.. penat tau ckpayung nak scroll ke bawah.. huhu.. okey buat korang yang nak join jom la ramai.. tp ade beberapa syarat yg mmg simple.. ni dia syarat2 nya


  1. Buat satu post tajuk macam tajuk entry aku kat atas nie…
  2. Copy banner dan letakkan ke dalam post… Link kan banner ke post blog jiwa kacau…
  3. Buat satu entry simple dan make sure ade name blog Jiwa Kacau dan di linkkan ke post ni di blog jiwa kacau…
  4. Tag 5 orang blogger lain…
  5. Copy banner dan letak di sidebar (tak wajib)…
  6. Follow blog nie (tak wajib)…
  7. Follow Facebook fan page (tak wajib)…
  8. Follow Twitter (tak wajib)…
  9. Tinggalkan link post penyertaan korang di kotak komen blog jiwa kacau



Nape aku nk join giveaway jiwa kacau nie?? sbenarnya aku tertarik dgan gaya penulisan tuan empunya blog jiwa kacau nie iaitu incik blur.. incik blur sngt mghargai blog beliau.. bagus betul incik blur ni kan.. tk ramai blogger2 yg ingt bila mereka menubuhkan blog mereka..salah sorang nye adalah aku.. aku lupe la tarikh blog aku nie wujud.tp ape yg pasti bulan lepas la aku buat blog nie..

aku dah pun setlle kan syarat prtama

syarat kedua sal banner.. ni dia terbaik punye banner...dan aku dah pun linkkan ke blog jiwa kacau

jiwa kacau


syarat ketiga pun aku da buat...

syarat ke empat.. 5 org budak nakal yang aku nk tag adalah

 Syarat ke lima walau tak wajib aku tetap buat..

syarat ke enam dan ke tujuh pun aku buat..
  syarat ke lapan  tk leh sbb aku tk de twitter.. maap ye incik blur..
dan yang ke 9.. aku dah buat.. hehe.. 

korang plak tgu apa lg?? jom la join.. rugi tk join..adiah best tau! nk tau adiah ape jom terjah ke blog jiwa kacau ye..



3 comments:

SYAF said...

Hai Sepupu.... Bagus2... Mari Lah KIta SeBarKan Bakat PenuliSan...

cik payung umbrella said...

hehe..selagi termampu..cp akan try... tp bkat cp tk seberapa nk dibandingkan ngan bakat syaf..huhuhu

Fariz Reza [FR] said...

Akak sori....tak minat nak joinla..soriii......reply to my blog ("_)