Subscribe Twitter

Friday, 8 April 2011

8
Komen

kau tak sedar ke kau OBESITI??

sekarang nie aku nak jugak tayang keobesitian yg aku hadapi nie kat sini.. korang nak ke tak nak ke korang mmg kena baca. kenapa korang kena baca?? sebab kenkorang semua adalah sebahagian dari hidup aku.. kite semua kan sedare.. datang dari tempat yang sama dan akan pergi jugak ke tempat yang sama.. so kite mmg sedara yang tk kan terpisah walau apa pun.. 








tapi ape yang buat aku sedih adalah.. OBESITI...arg!!!!!!! aku keobesitian nie.. blog aku punye berat
 155.39 KB.. tidak!!!!!kenapa jd cam tu?? nk dekat 200kb dah.. ade sape2 blh bantu aku?? aku tk phm la kenapa jd obesiti cam tu..padahal blog org lain pun bnyak jugak widget2 dorang tp slim je..tk de la obes  cam blog aku nie..tolong la aku wahai kenkorang sekalian..

8 comments:

waN Mohd Salim said...

ok cik payung ku sayang ... jap agi adik wat segment

cik payung umbrella said...

ok adik..nnt invite cikpayung yep..

tengku asmadi said...

laaa terkejut pokcik ..ingatkan obesiti badan tu hehe kalau yg tu cari laa pokcik leh bantu hee

cik payung umbrella said...

@tengku asmadi
ye..kalau obesiti badan saya mmg kena cari pokcik la..pokcik mmg dokter obesiti termasyukkkk.....hehe

nik lan nik mat said...

kurangkan la widget...

yg penting cik payung x gemok kn...hihihi

cik payung umbrella said...

@nik lan nik mat
org lain bnyak je widget kat blog.. tp slim2 je blog dorang..ckpayung nk mekap2 jugak blog ckpayung bg cumil.. widget mana kena buang?? bg idea sket..

Ai Ni.. said...

errr..banyak sangat makan widget ni..nk bc entry pon tak nmpak coz terhalang..huhu..takpe ke komen ni..?

cik payung umbrella said...

@Ai Ni..
eh tk pe..ckpayung suka kena komen..komen tu la yg buat kite nmpak kat mana silap kite.. tp ckpayung nk tau..widget mana yg patut dibuang?? dan yg mana menyemak smpai mganggu pembacaan entri??kena buang la nie..