Subscribe Twitter

Thursday 7 April 2011

1
Komen

MARI BRJIWA


Hye kenkorang..hari  nie aku nak join contes! Ni akli pertama aku join cntes.. aku dpt jemputan dari incik Haiqal, owner satu blog yang menggunakan tagline simple tapi tersirat  iaitu JIWA GUA…memula aku ingat kan susah..ye la tk pernah join kan..tp lepas motivasi dari penganjur cntes tu aku cube la buat..

Cntes prtama aku join nie pasal gambar..  korang nak join?? Jom la jgan segan jgn memalu meaw.. memula korang kena ade header nie dulu dlm entri korang tu..

 Yea!! Nie die..header yang come lote.. 



Kemudian letak gambar asli yang korang ade.. ingat ye jgn copy mengopy gambar kat tenet plak.. huhu..gambar korang tu mestilah ikut salah satu tema kat atas.. so gambar bertuah yang aku nak letak adalah nie die… 


Taraaa….
Mood: emotional

Kenapa aku pilih gambar nie?? Haha..sebab si die dalam gambar nie tengah emo kena brain wash dengan seseorang..lalu si die termenung dengan penuh emo nye..hehe…emo gedik la kononya nie sbb tengah emo sempat lg snap pic.hehe

Lepas letak pic korang kena la tag 2 orang member korang.. dan aku kat sini tag 2 orang member aku yang sangat sporting dan cute..sapekah beliau2 tersebut??ni dia..

             Mashibeliau yang comel dan baik ati

    Aku budak skemahidup beliau penuh skema tapi sempoi..


Yeay!! Da siap.. itu je pun korang kena buat.. simple tp besh kan?? Okey sekarang korang bleh la anta melalui komen ke JIWA GUA.. so kite sama2 tggu keputusan dari penganjur cntes..
Semoga kita adalah salah seorang daripada pemenang.. 




1 comments:

dayfeda hassan said...

ok la 2..hehehe~~~