Subscribe Twitter

Thursday 7 April 2011

1
Komen

sudah sampai ke nie?

hari nie aku nak share sesuatu yang maybe korang tk perasan selama nie..aku post idea nie lebih untuk kaum adam la..sape2 yg rasa die kaum adam bace2 la nie.yg pmpuan pon meh baca same. kadang2 korang tk perasan.. okes.. idea ni dtg baru sekejap td..sbb tadi aku keluar lagi..gi putra palace hotel kangar..ade hal sket.. dekat stengah jam jugak la duk mencari tempat.. tetibe aku keluarkan compact powder dan telek2 muka sket la.. sapu bedak tu siket..lip balm sket.. tibe2 je kwn aku yg dari tadi muka lemau je tu bangun daripada kelalian beliau...segar bugar dah die.mata yang tadi layu macam sawi layu da celik luas gilerr macam bebola ikan... hehe.. tetibe je die cakap..

"eh kite da smpai ye?? mane?mane?mane?"

kitorang smua pelik la budak tu tnya camtu..tetibe je kan.. si driver ni plak cakap

"ko giler ke hape??dari td duk mencari nie ko bukan nye nak tlg tgok.."

korang tau ape dak tu jawab?

"da aku tgok si (nama aku) duk tilik cermin, pakai bedak tu maknanya da smpai.. aku kalau kuar ngan pmpuan senang je nk tau da smpai ke tidak..nmpak je die bukak beg, mekap2 sket, betulkan tdung..tu tndanya da smpai"

baru aku tau kaum adam ni buat kite sbg penentu garisan penamat..huhu.. lepas nie kite kaum hawa nk mekap kena nyorok2 k..heehee

1 comments:

peNulis SeNjA said...

http://wanmohdsalim.blogspot.com/2011/04/pencarian-10-orang-bertuah-bermula.html

akak join la yer .. kate kelmarin nak foto puisi .. ps dh wat tu